Ayseaysa Hawacnts ben 6 takım aldım şapka pijama üst olara yetti 10 tane kadarda 0.3 aylık zıbın atlet aldım onlarda yeti geri kalanların 3.6.olarak aldım
Dillosss 5 tane hastane çıkışı aldım ben 5li takım 10lu takıma gerek duymadım zaten 40 cıkana kadar giyiliyor anca yenıdogan kıyafetleri tavsiyem yenidoğan olarak cok fazla birsey alma 0-3 ay alabilirsin genel olarak