Merhabalar,
Gebeliğimden öncede 1 kere yaşamıştım bu durumu Travazol krem ve el yapımı kantoron yağıyla çözüm bulmuştum. Böyle bir durum yaşayan var mı aranızda. 4.ayımdayom sadece 3 kilo aldım. Kilo alımımın normal olduğunu söyledi doktorum. Yardımcı olabilirseniz çok sevinirim