Aşılama olup hamile olan anneler sorum size🥰 iğneyi mi yoksa aşılama gününü mü baz alıp test yaptınız? Birde belirtileriniz nelerdi? Cumartesi akşamı ovitrelle iğne vurdum pazartesi sabah aşılama oldum ❤️ arada adet ağrısı gibi ağrım oluyor bide göğüslerim çok hassas ve büyüyüp damarlandılar 🌸🌸 allahım sağlıcakla kucağınıza almayı nasip etsin bana ve isteyen anne adaylarınına da inşAallah Aminn 🤲🏻🤲🏻