Cennet45 İyi günler arkadaşlar 34+2 yim. Nefes darlığı başladı iş yapamıyorum konuşamıyorum bu konuda neler yapabilirim?
Denizpyraz Cennet45 o haftalarda bendede vardi hatta post açmıştım. 37 haftalık olduk şimdi 1 haftadır yok geçti xok şükür. Gercekten çok zor nefes alamamak. Yastığını yüksek tut canim nefes egzersizleri yap.