Semaplt Kızlar 13+3 haftalık hamileyim karın ağrısı çok oluyor nedeni ne sizce sizde de karın ağrısı oldu mu ?💕
Karadasesra Semaplt oluyor canım nırmal regl sancıları çekiyosun yaklaşık ilk 3 ay kadar sürüyo extra bide şiddetli göğüs hassasiyeti oluyo
Nilgun75 Semaplt bende de çok oldu ,doktor rahim büyüyor normal dedi,ağrı kesici yazdı,adet oldum olacağım diye hissediyordum hep
Asliormanci Semaplt olur tabiki hayatım karnında bi bebek büyüyor ve rahmin genişliyor olur çok duramayacak kadar değildir zaten endişe etmeyin ;)
Karadasesra Semaplt dediğim gibi ilk 3 aya kadar falan olucak o ağrılar ben kaç kere kesin bu sefer regl oldum çocuk düştü kesin diye tuvalete gidiyodum 35. haftaya geldim çok şükür