Minikmucizem199 Bu ay parası yatan oldu mu kızlar zamlı yatacak diyorlardı Kasım ilk haftasında diye birde cimer üzerinden de başvuru yapılıyormuş bilgisi olan yazabilir mi
Minikmucizem199 misslavinia1 bizde 600 alıyoruz bakalım inşallah iyi yatar bu zor zamanda çok ihtiyacımız var
Minikmucizem199 misslavinia1 inşallah canım bende bebeğimin ihtiyaçlarını alacağım Rabb’im yüzümüze baksın
prenses_annesi12 İki kere başvuru yaptım ikiside reddedildi üstümüze evde yok arabada sadece sağolsun abimler sigortami ödüyor o kadar yani bı sigortam var o kadar ihtiyacım var ki ama işte bı turlu kabul edilmiyor 😞
Minikmucizem199 prenses_annesi12 benim görümcem de sigortalı ama ona çıktı canım inşallah sizede çıkar
Minikmucizem199 Ece122_annesi E devlet üzerinden sosyal yardım hizmeti yazın orda Forum çıkıyor onu doldurun 15 gün içinde sonuçlanır inşallah
btldnz12 Ayın 7 si veya 8 inde yatacakmış. Aldığımız paranın 2 katı civari yatacakmış. Sosyal yardımlasmada çalışan biri dedi.