Kızlar doğum yapalı 62 gün oldu ve hâlâ daha kanama oluyorun.
Bi de son bi kaç gündür kapşırınca vs idrar kaçırıyorum. Sizce sebebi ne olabilir, lütfen bilgisi olan ayrı ayrı cevap yazabilir mi.
Kanama için doktora gittim. Kan tahlili yaptı, vajinal ultrason vs çatala çıkardı. Ördek ağzı gibi bişeyle baktı ama olumsuz bi şey demedi. Herşey normal dedi. Ama hâlâ kanama devam ve idrar kaçırıyorum 🤷🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️