Saheser 36+4 günlük olduk göbek çevremde his kaybı var bu neden oluyor araştırdım internette ama hiç bişey bulamadım başına gelen var mı özellikle bebeğin toplandığı yerde oluyor uyuşmuş gibi kaşıyorum karnımı göbek çevremdeki his ile yanlarda ki his çok çok farklı
Nazli777 Saheser 31.4 bende öyle şey yox evet gobegimde toparlaniyo ama hiss car sadece sezeryan 1 yil once oldum ben ve şimdi orayi hiss etmiyorum cocuk basdirinca hiss veriyo nornalda hissiz
Saheser Nazli777 bu haftaya özel değil çok önceden de farketmiştim bu hissizliği doktora sormayı unuttum
Nilgun75 Saheser ben bir yerde okumustum bazi gebeliklerde olabiliyormus,Bende Cok korkmustum,dogumdan sonra kendiliginden Gecti ,ödem felan degil,gebelik kesesi Baski yapiyor belki ondan