ayseuarslan insanlar neden böyle saçma konuşuyor anlamıyorum inanın ki 😄 siz kendinizi bol bol okuyup üfleyin. ayetel kursi/ihlas suresi/felak/nas/fatiha.. kuranı kerim açın, gün içerisinde hem bebiş, hem siz dinlemiş olursunuz.💛 kimseye de kulak vermeyin. bu sizin bebeğiniz, isim de sizin tercihiniz. manası güzel olan bir isim koyun.. kişi ismine göre şekil alıyor,huy kapıyor genelde 😌