asuyalin Tarikipek devlet yenidoğan sünneti yapmıyor. O yüzden mecbur özel hastanelere başvuru yapacaksınız.
Kevserumit Tarikipek ben geçen sene oğluma beyhekimde yaptırdım memnun kaldım ama yenidogan değildi ama beyhekimde yapılıyor
snm-ekr1 Tarikipek arkadaşım çocuğuna yeni yaptırdı eski Toyota şimdiki adıyla Sadıka sabancı devlet hastanesinde.bende araştırma hastanesinde yaptırmıştım ama yenidoğan değildi 2 yaşındaydı hem ameliyat hem sünnet olmuştu.