Minikmucize_1 Merhaba hasımlar boyum 1.48 doktorum seni belden uyuşturamayız Kısasın dedi komple uyuturuz onda da uyutmak zor olur dedi anlamadım ya neden şimdiden korkmaya başladım böyle sorunu olan oldu mu
2022bebeki Minikmucize_1 Görümcem 3sezeryan oldu boyu da sizinkiyle ayni genel anestezi uyguladilar. Ama uyutmak zor olup deyip korkutmasi açıkçasi doğru olmamış
hayalperest2310 Minikmucize_1 abartıyorlar canım korkma benim arkadaşta senin boylardaydı özele gidiyordu tabi boyu kısa diye normal doğum yapamazsın sezeryana alcz demişlerdi arkadaşım o doktoru bırakıp devlete gidip normal doğumunu gayet rahat yaptı cocugu da 4 kilo civarındaydı sana sezeryan bile zor diyo peki bu neyle olacak
Elifderin34 Minikmucize_1 boyla ne alakası varmış ki anlam veremedim tabi ki doktorunuz daha iyi bilir ama benm boyumda kısa ameliyat olmuştum hiç bana seni zor uyuturz gibi şeyler demediler ameliyat olurken
Rumukcum Minikmucize_1 benim annem 1.48 boyunda son kardeşimi epüdiralle doğurmuştu hiçte sorun olmadı
Minikmucize_1 Doğumuma daha var onu düşünüp duruyorum korkuyorum ya ölürsem ya bişey olursa diye sanki ben miyim bir tek bu boyda olan