Ben regl başlangıcı yanlış söylediğim için 11+2 sanıyordum bugün kullandığım uygulamalara bi bakayım dedim temmuzda olmuşum en son bi hesapladım suan 15+6 cıkıyor
Doktorumda sağolsun fark etmemiş
Sinirim bozuldu başka doktora gideceğim ona da son adet tarihimi ne zaman girdiniz diye kontrol etmesini söyledim
Umarım doğru hesaplayan odur.
Yoksa saçma bi durum