Yuksek Kizlar bu durum için neler kullandınız çatlak engellemek için hangi yağlar hangi kremleri kullandınız bebek yağı da etkili olur mu yardımcı olur musunuz ?
Karadasesra Yuksek açıkcası ben bio oil aldım ama düzenli kullandın mı diye sor hayır ☺️ Vücut yapısından kaynaklıymış bazı bayanlar ne kullabırsa kullansın çatlak oluyomuş bende olmadı ama ara sıra kuruluktan kaşınmalar oluyodu o zamanlarda sürüyodum rahatlatıyodu şöyle bi tavsiye verim ablam eczaneci birsürü para cermeye gerek yok önemli olan kurutmamak nemli tutmak diyodu badem yağı kullananlar falanda var bütçene uygun fiyatlı bi yağ al
beyzzsenturkk Yuksek en basından beri bebek yagı kullanıyorum cok memnunum biraz genetik aslında catlaklar ama yağlandırmak da önemli her yemekten sonra sürerim cunku midem doldukca karnımın gerildiğini hissediyorum birde gece yatarken sürerim her aklıma geldikce baska da kullandıgım bisey yok hic catlagım yok cok sukur dogumdan sonra da olusmazsa ne mutlu bana 💖
krdelen41 Yuksek ne kullanırsak kullanalım çatlıcağımız varsa çatlıyoruz, benim çok saçma bi şekilde aşağıdan değilde yanlardan çatlamaya başladım 6.ayda🥲
ldyarse Yuksek ben 20. Haftamda başladım kremler sürmeye ilk bebek yağı kullanıyordum ama çamaşırlarımı çok batırıyordu lierac kullanmaya başladım onuda bıraktım 300 tl bana fazla geldi açıkçası bir ay bile gitmiyordu sonra madecassol kullanmaya başladım sağlık ocağında yazdırıp alıyorum 36. Haftamdayım henüz çatlağım yok sanırım genetikle alakalı benim derim birazda esnek ondanda olabilir diye düşünüyorum
saglikciaanne Bioil ve lierac almıştım ama karnım büyümedi ve kilo almadım diye kullanmadım 28 den sonra bir anda kg artışı olmaya başladı doğal olarak şimdi omlari kullanıyorum yanında Hindistan cevizi yağı ve dalan nemlendiricide sürüyorum hiç çatlağım yok şuan 35+2 haftaligiz ,64 kg ile hamile kaldım 72 kgyim
Aysegller 2 buçuk aylıktan beri düzenli liarac, badem yağı, hindistan cevizi yağı neler neler kullandım karnım aşırı büyük ondan mı genetik annemde de fazlaca çatlak var ondan mı bilmiyorum ama 36. Haftamda çatlamaya başladım ve miktarı çok attı ☹️☹️☹️
Nz27 Hic catlagım yoktu düzenli yaglae da kullandım ama 36 yı bi gectşm karnımın yanları catlamaya basladıı birden kurulumlarım artmaya basladı gerildikce agrıda yapıyor hatta 🤦🏿♀️🤦🏿♀️