Nutelllaa Hemdemmm ben yaşamıyorum şuan için ama normal.ilkinde fazlasıyla yasadim cünkü .karin bağları sıkı oluyor bebek büyüyor karın büyüyor.ancak dayanılmaz olursa bı acile gidersiniz 💕
Aysegul-duzgun Hemdemmm evet cnm var hep sağ kasığımda da ağrı oluyordu artık sol dada oluyor yürümeye başlamadan ağrım başlıyor ama evde olmuyor