Brck0303 Nazlican46 ben vatan hastanesi bahar başaraya gidiyorum ben memnunum gayet güzel ilgileniyor herşeyi detaylı detaylı anlatıyor
Zeynep_alya Nazlican46 benim ilk kızımda da devlete kemal Hansu ya gittim şimdi tekrar hamileyim yine aynı doktora gidiyorum
A_syma Nazlican46 Ozel sular vatan hastanesi Mehtap Bayrak Gizir’e gidiyorum. 2. Dogumum olacak cok memnunum. ayla__
Busrayildirim Nazlican46 megapark hastanesi Semih yancara gidiyorum. İkinci gebeliğim. Cuma günü doğumum var 😌 sorularınızı alırım 😇
Nazlican46 Zeynep_alya bende şuan ona gidiyorum yeni gitmeye başladım ama doktor ultrason fotosu vermiyor ondan bebişimin hiç fotosu olmicak diye üzülüyorum 😢
Nazlican46 Zeynep_alya ayy ciddenmi ben en son 4 hafta önce gittim haftaya da kontrolüm var inşallah verir ☺️
Zeynep_alya Nazlican46 verir canm 5 hafta önce bana da vermemişti ultrason makinası bozuk demişti yoksa hep veriyor ilk kızımın bütün ultrason resimlerini saklıyorum o zamanda kemal Hansu takip etmişti