ange99 Benim 13ü 14ü olabilir yarın erken gebelik testi yapmayı düşünüyorum kahverengi lekelenmem var
arirangg miniginannesi-1 İnşallah. Benim de ya 14 ya 15’i. Ben de ya dayanamayıp kan verecem. Ya da adet gecikince test yaparım artık. Beklemek çok zor
miniginannesi-1 arirangg evdeki testlere güvenemiyorum ben ya 🤦 kan vermeyi düşünüyorum sen ne zaman vericeksin