Merveakss Arkadaşlar dört buçuk aylık hamilelikte sabah karnım küçük oluyor çok küçük sonra öğleden sonra çıkmaya başlıyor sizce neden böyle olan var mı
2Meyve- Merveakss gaz bebeğim yemek yiyoruz çoğu insanda öyle sabah kalkınca birşey yok akşam yatacağı zaten karnı kocaman oluyor hem gaz hemde yemek yiyoruz gün içinde ya ondan 😅
gokce66 Merveakss cnm ben 7 aylık hamileym hala kıyafetlerimi giyiyorum iç karnın geniş demekki çok da takılmamak lazm 😊
Busraaaa35 Merveakss yarın 28 oluyoruz ama hala adam akıllı göbeğim yok 🙈 yani gören hamile demez kesinlikle. 4 ayda flan hiç çıkmamıştı zaten
limoncicegimFO @“Merveakss”#p249179336. Aydan sonra çıktı benim göbeğim o da çok fazla değil biraz kilo almış gibi cnm göbeğe takılma yani önemli olan bebeğin gelişmesi
Merveakss Ya ben de tedirgin oldum açıkçası normalde karnım hemen çıktı ama şimdi böyle olunca garipsedim bi
ipekmom_ Merveakss sabah evden çıkarken normal olarak çıkıp akşama hamile olarak giriyorum 🤣 sabah yine yok oluyor. Yediklerimiz ve gazdan dolayı sanırım. 4aylık olduk bizdede tık yok 😀