Seydaaslantas
Bebek Doğum kanalına girince nefes darlığı azalıyormuş. Benim henüz girmedi 37 ye girdim bugün. Girsin diye dört gözle bekliyorum çünkü nefes darlığım azalacak ve midem bi nebze olsa rahatlayacak Eminim. Arada bir bel ağrısı da vuruyor.