Ceviksila_ 39+3 deyiz çarşambaya gelmezse çarşambaya randevu verdi doktor suni sancı vercez dedi sizde durumlar nasıl 🤯
Ebrugvnbzkrt Ceviksila_ 😬 aynıyız yarın kontrolüm var normal bekliyorum peki açılma olmadan mı şunu sancı veriyolar
Jelybon Ceviksila_ 40+5 gelen yok 😢 Yarın randevum var doktorum yarına kadar süre vermişti..Bu gece de gelmezse ya suni sancı ya da sezeryan dedi . Hayırlısı artık
Kvsr98 Ceviksila_ ya hem öyle hemde bu hafta olsun çok istiyordum. Çünkü eşimin 5 gğnlük izni var bu hafta olursa biz dopunca baş başa olucaz haftaya annemler gelicek ve çocuklu gelicek en azından eşimin izni biter onlar gelir diye düşünüyorum.
incisu HavvaBaharCiftci duşta sıcak suyu belinize doğru tutun bende bu çok işe yaramıştı :) 41 haftada doğum yaptım
HavvaBaharCiftci Ceviksila_ yürüyüş, ilişki, çömelme,hurma, adaçayı yani akla gelecek hepsini yapıyorum yok 😂