Ladyss Merhabalar. Biz yaklaşık 14 aydır deniyoruz. Bu ay da rahim filmi çektirdim tüpler açık çıktı. Tam 11 gün önce yumurtlamam oldu. Acayip bi göğüs ağrısı var dokununca bile çok acıyo resmen. Test yapsam çıkar mı? Hamile olabilir miyim acaba
Sevimlianne_adayi Ladyss yap canım 11-12-14 gün arası yapılıyor ama yunurtlama Günün den sonra fakat takip falan yaptın mı biliyor musun
Merveclnk Ladyss ben aşırı göğüs ağrısından şüphelenip yapmıştım ve pozitif gördüm olabilir yani inşallah güzel haber alırsınız 💐
Nazli777 Ben bel agrisindan test yaptim cikti 2 ay once rahim filimi cekdirdim 2 ay sonra hamile kaldim yumurtami catlatib ve gogusumun ucu cokk soğuk oluyiedu bende normalda oımuyordu boyle sey
busraninprofili Ladyss gogus agrisi adetken olan agridan cok daha fazla oluyor. Eger oyleyse sizinki olabilir
Ladyss busraninprofili evet öyle, normalde pek ağrımaz hatta dolgunluk olur. Şimdi dokununca bile baya acıyo
Citlembikk Ladyss bence adetin gecikmesini bekle stres yapma inşallah vardır Allah gönlünüze göre versin ☺️