Kızlar çok kafamı karıştıran bir konu var. Hamileliğimin son ayına girdim 36+4 haftalığız ve 32 33 haftalardan beri iki elim de uyuşmaya başladı sol elim geçse de üzerine yatmamama rağmen her gece sağ kolumun ağrılı uyuşmasına kalkıyorum artık her gözümü açtığımda tamam artık kemiğim kırıldı diyorum. Çevrem bunu gebeliğe bağlıyor. Gün içinde de bitmek bilmeyen bu ağrılı uyuşmalar iki parmağımda kesilmeksizin var ama zaman içersinde elime bir süre sonra elimle beraber bileğime, dirseğime ve artık nihayet kürek kemiklerime kadar vuruyor. Bunu daha önce yaşayan var mı gerçekten gebelikle alakalı olabilir mi bu uyuşma yoksa koşa koşa acile gitmeli miyim?