Ozgetfkc
Ben de okul öncesi öğretmeniyim hazırlanmak istiyorum ama cesaret edemedim.Ocakta doğum olacak.İlk 4 ay çok kötü geçti hamileliğim ayakta zor duruyordum.Şimdi de ağırlaştım sandalyede uzun süre oturamıyorum belim ağrıyor hemen 30+3 haftalık hamileyim.Doğumdan sonrası da zor tek başıma olacağım vakit bulup çalışabilir miyim bilmiyorum 😏🤷♀️