Ben Ankara’da ilk Hacettepe hastanesine gitmiştim. 8 haftaya kadar alıyorlar asistanlar bakıyor, bir soruları olursa uzmanına soruyor. Bazen çok korkutabiliyorlar. Şu an liv hospitale gidiyorum doğum paketi aldım. Ama gebelik dinamik bir durum bazen ne olacağı belli olmuyor. O yüzden daha önce devlette çalışmış biri ile devam etmek mantıklı olur diye düşünüyorum. Liv de doktorum ilk olarak nezaket Kadıoğlu idi kendi muayenesi açtı, oldukça deneyimli ve ilgiliydi. Şu an Ümit Yasemin sert ile devam ediyorum. O da devlette tecrübeli, riskli gebeliklere de bakmış. Şehir hastanesinin kadın doğum ekibinin de güvenilir olduğu biliyorum. Umarım yardımcı olmuştur.