Merhaba kızlar , çarşamba gününden beri beta hcg sırasıyla 47 , 154 ,ve bugün 357 çıktı. Yumurtama günümden 15 gün geçti . Adetimi de 2 gün geçti. Programa göre 4+3 üm. Doktora ne zaman gitmeliyim tavsiye öneriniz var mı ? Hafta ortası bir daha kan testi verip 14 kasımda doktora gitmeyi düşünüyorum . Sizce böyle mi yapmalıyım?