Arvenlina Merhaba kızlar benim tansiyonum çok yüksek ti diye 5 gün önce hastaneye yattım bana magnezyum ve ciğer geliştirici verdiler bebek için her an doğum olabilir diye bebeği alabiliriz diye bu durumu yaşayan varmı