Muhammedamine Burcuu129 ağrınız çok şiddetli değilse ve dinlendiğinizde devam etmiyorsa büyük ihtimalle NORMAL dir . Siz yinede doktorunuzla görüşebilirsiniz
desagr Burcuu129 Benimde kasık ağrım var ama ben 29+5 teyim. İdrar testi verdim enfeksiyon çıkmadı doktorum magnorm yazdı. Bence sende bi doktoruna danış canım
Burcuu129 desagr doktor ilaç vermek istedi ben kabul etmedım ileride daha fazla olabılır dedi doktorum ozmn ihtiyacım olursa kullanırım 😘
Aycan2 Benimde arada kasık ağrılarım oluyor 12 haftalığız nıtmaldir bence gebelikte oluyo kasık ağrısı