Bilenler bilir bebiş gelmiyordu
40+5 de cuma akşamı gece saat 2.30 gibi karın agrısı başladı wc git gel geçmiyordu peçeteye pembemsi kan gelmeye başladı saat 6 kadar bekledim geçerse diye ama kanama geçmedi doktoruma yazdım hastaneye geç dedi sancılarım vardı ama 5 dk bir düşmemişti eşyalarımızı aldık ve koştır koştur hastaneye gittik ebe kontrol etti 2 cm acıklık var dedi doktorum eve git istersen dedi bizde eve gittik 3 saat yürüyüş yaptım ahududu çayı içdim merdiven cıkdım yok sancım az ara ara oluyordu
29 Ekim yine gece saat 3 gibi başladı agrılarım sıcak duş aldım sonra geçdi uyumusum saat 6 gibi tekrar kalkdım yeniden duş aldım kahvaltı yaptım sancılarım 5 dk düşmüşdü saat 9 da hastaneye giriş yaptık işlemler flan derken 9.30 da ebe kontrol etti açılmam 2 cm hiç degişmemiş doktorum ya sezeryan yada suni sancı dedi ben hep normal doğum istedim ölede dua ettim ve suni secdim. Ebe başda 15 ile başlattı hemşire sürekli artırıyordu ilk başlar o kadar kolaydı ki sancı 90 gördügünde bunda ne var ben doğurdum diyordum eşime eşim hep ben doğuma girmem kötü olurum diyordu ama yanıma geldi elimi tuttu ve hiç ayrılmadı yanımdan sancılar arttıkça dayanılmaz hale geliyordu ve saat 3 gibi açılmam 8 cm ulaşmıştı ve ben dayanamıyordum epidural istedim doktorum dayandın az daha dayan dedi bir anne gibiydi sonra ıkınma isteği gelmeye başladı size tavsiyem nefes egzersizi yapın bol bol çünkü ıkınma istegi geldiğinde ben hep ıkındım ve yorulmuştum sona dogru doktor bakdı sacları görüyorum ıkın dedi ama ben gücümü en başda kullandığım için tabi artık zor ıkınıyordum eşim sacımı okşayıp hadi diyordu geliyor oğlumuz bir yandan da aglıyordu ebeler üstten bastı sonra içimden sıcak birseyler akfı ve bebiş doğmuşdu ama kanala sıkıstıgı için hemen aglayamadı o an öle kötüydü ki sonra bi ses geldi ve o an dünyalar benim oldu bebişi aldılar cocuk doktorumuz bakdı kontrol etti herşey yolundaydı çok sükür dikişlerim atılana kadar eşim elimi hiç bırakmadı dikişler atıldı babası oğluna gitti beni hemşireler giydirdi sonra bebeğimi kucagıma aldım kokladım ve herşey geçdi herseyi unuttum dünyalara bedeldi simdi 1 haftalık olduk teyzeler zor geçiyor onun sana senin ona alışman ama yinede herşeye bedel dilerim sizde saga sağlim kavuşursunuz bebişlerinize 🐣☺️☺️