Angelprenses Kızlar 34 haftalık hamileyim ama birkaç gündür yalancı sancılarım çoğaldı.Bel agrisi ve sirt agrilarim zaten var.bebiş zaten çoğunlukla hep kasılı ve sert bi şekilde doktor dedi gelişimi 2hafta illerden geliyor bi durumda olanlar var mı aranizda?
busrakacamer Angelprenses bende tam o durumdaydım hem bebiş ileriden gidiyordu. Hem de sırtım çok ağrıyordu. Sancıları yalancı sancı zannediyordum. Ta ki kontrolde nstye bağlanana kadar. Nstye bi bağlandım benim tölere ettiğim dayandığım yalancı sandığım sancılar aslında gerçekmiş. Bence bir kontrole gidin siz de mutlaka. Biz öylesine gittiğimiz doktorda aynı gün yatışım yapıldı. Kontrol edildi nstde hep 100 dü sancılar hiç düşmedi. Ciğer geliştirici böbrek geliştirici iğneler yaptılar sancı kesici ilaçlar verdiler şuan tam 35 haftalığız sancılardan dolayı rahim ağzı da kısalmış iyice doktor önümüzdeki haftaya kadar bana yatış verdi wc dışında kalkmıyorum daha da kısalmasın doğum başlamasn biraz daha büyüsün diye🙈
aslibek45 Angelprenses bende bu durumdayım 2 hafta önden gidiyoruz. Gelişim olarak 34+1de 2300dük doktor 1 ay sonra gel dedi sancı var kı bilmiyorum ilk hamileliğim anlayamıyorum doğru düzgün ağrı sızı oluyor kasılma pek hissetmiyorum kontrol gününü bekliyorum acil bir şey olmadığı sürece gitmem herhalde. Şuan 36 olduk
Angelprenses busrakacamer geçmiş olsun canım zaten doktorda dedi haftada 1kere kontrole gel dedi sürekli inşallah sağlıkla kucağına alırsın bebişini
busrakacamer Angelprenses inşallah sende sağlıkla kucağına alırsın 😊 nstye bağladılar mıı kilosu nasılmış
Angelprenses aslibek45 sen yinede kontrolünü aksatma canım benim doktorum haftada bi kere kesin kontrole gel dedi çağırdı