Merviiss benimki de bir aylık ve çok gazlı, çoğu zaman bizde uyumuyoruz, siz sakin olmazsanız o hiç olmaz, ne kadar ağlasa da stres yapmayın sakin bir şekilde konuşun ninni söyleyin, benimki bende stres yapınca daha çok ağlıyor sakin kalıp gülerek konuşunca dinliyor o sırada yorulmuş oluyor zaten gözler kaymaya başlıyor, belki nazar değmiştir okuyun bizde dün çıkardık geldik eve çığlık çığlığa ağladı farklı bi ağlamaydı ya asla susmadı bende stres yaptım daha da susmadı önce kendimi sonra onu sakinleştirdim, böyle böyle büyüyecekler yapacak bişey yok, özgür olduklarında bugünleri özleyeceğiz keşke kucağımda olsa sallasam sabaha kadar diye, o yüzden keyfini çıkaralım 👶🏻