ZeynepNilDuran 28+5 haftalık, toplamda 7 kilo aldım. Gebelik şekerim çıktı bu hafta o yüzden diyete başladım. Bir ara meyveyi çok yediğim için kilo alımım bir anda artmıştı dikkat ederek onu azalttım.
rizelipek Tam da 7. ayıma girdim 26+0 dayım Az önce tartıldım 56 kg ile kaldım şuanda 58.4 çıktım 😁😁😁 Düşünsene 7 aylık hamilesin 2 kg almışsın 😂😂 (Bu arada hiçbir bulantı sıkıntı söz konusu değil ve bebekte şu an 700 gram her şey normal yani )
88h99 rizelipek bende 30 haftalığım ve sadece 6 kilo almışım rekor bende derken Asım rekor sende 😂 bizde de her şey yolunda çok şükür
Ballkusum_33 rizelipek canım sen tam 6 ayliksin şuan 30. Hafta dolunca 7. Ay dolmuş yani 7 aylık olmuş olacaksın bende o zamn a kadr 2-3 kg aldım şuan 31+4 sadece 4 kilo aldım gebelik şekeri olmasına rağmen az almışım diyete başladım 1 haftadır 1 kilo da gitti bile 😁 az kilo almak güzel doğum kolay olur diyorlar inşallah 🤲😁
yeninesilannee Esraliiii iki sene önce de siz bu platformdaydınız sanki 😀 yanlış hatırlamıyorsam 2. Bebe mi