kuzumvebenn Kızlar biraz kafam karıştı benim dün Instagramdan ovulasyon takibi yapan ablayla görüştüm ama dediğim gibi kafam karıştı benim yumurtlama testi attım arzu ettiğimiz ovulasyon koyulugu tam olarak bu şekilde değil ama değerlendirdiysenz iyi olmuş dedi çünkü ben teste göre yani bana göre koyu geldi onu yumurtlama olarak değerlendirdim ertesi gün silik olunca dedim bu çatlama hala da devam ediyorum teste abla da o şekilde söyledi olası bir durumu goze almayalım diye testi bırakma belki daha koyu olur gibisinden bakar mısınız şimdi bu yumurtlama mi
Miracleee kuzumvebenn bence gayet köyü. Ben artık akintimdan bile anlıyorum ovulasyona gerek kalmadan. Akıntının en yoğun olduğu gün testim seninki kadar bile koyu değildi. Ertesi gün siliklesti. Yani bu pik bence canım. Bana göre o ovulasyon takibi yapan sayfalar biraz da satış için yapıyorlar bu taktikleri
sinoli kuzumvebenn Gayet koyu bence, yarın silikleşirse bil ki zaten piki görmüşsün demektir. Bir gebenin günlüğü galiba testiniz.
Deletedmom_85 kuzumvebenn Canım bak bu kadar net olmalı çok koyu çıkmalı. Benim testim de seninle aynı innovita dimi? Bak bu testte dün yaptım çatlatma iğne sonrası. Yanı çok çok çok koyu çıkması lazım kıyasla bak bu testlerle anlarsın
kuzumvebenn 2022bebeki Arzu ettiğimiz koyuluk bu değil falan dedi ama yinede değerlendirmeniz iyi olmuş yinede testi bırakmayın belki daha koyu olur dedi bırakmadım ama ne bilim biraz üzüldüm açıkçası yanlış mı yapıyorum diye
2022bebeki kuzumvebenn Hayir bence yanlış yaptığınız bir şey yok gayet de yumurtlama bu. Eğer siliklestigini görürseniz ertesi iki gün bakın çatlamış demektir teste devam etmenize gerek yok. Bu zamanlari değerlendirmeniz daha önemli
kuzumvebenn Miracleee İnşallah canım regl 13 gün var testi bırakıp bırakmamak konusunda arada kaldım o kadar aklım karıştı ki benim anlatamam bu üçüncü olacak ovulasyon kullanımı dedim yanlış yapıyorum o yüzden mi olmuyo
Miracleee kuzumvebenn yine de her ihtimale karşı devam et teste canım. Yeni kullanmaya başlayanlar için reglye kadar kullanmak laizm bence. Bende 1 ay hiç bırakmadan yapmıştım. Çünkü pazen pik sandığın öyle olmayadabilir. Veya geç yumurtlama yaşıyor olabilirsin. Dene kendini. İnsllah gerek kalmaz ama bir sonraki ay zaten testin mantığını çözmüş olursun. Sormana gerek bile kalmaz
Ahududum Bazı kadınların bir kaç kez yumurtlama yaşadığını okumuştum, bu ovulasyon takip sayfaları da genelde öyle söylüyor o yüzden testi 1 ay hiç bırakmadan yapmak lazım yumurtlama gününüz her ay değişedebilirmiş ayrıca
kuzumvebenn sinoli Canım bu test iki gün önceye ait ilk 10 dk çekmiştim zaten fotoğrafi ertesi gün siliklesti hala da silik şekilde gidiyor çatladı diye düşünüyorum artık riske atmamak adına devam ediyorum sadece olası bir yumurtlamayi kacirmayim diye testim innovita Trendyoldan almıştım. Ben bu testin gününü yumurtlama olarak düşündüm yani yorumun için teşekkür ederim ♥️🙏
sinoli kuzumvebenn Değerlendirme yaptıysanız devam etmenize bence gerek yok tabi sizin içiniz rahat edecekse devam edebilirsiniz 🌸
Yenianne66 sinoli kız ben de bugün dört gün oldu yapıyorum hala çift çizgi çıkıyor ovulasyon regl sancım da var adetime altı gün kaldı erken gebelik testi de yaptım negatif neden böyle çıkıyor
myangelson kuzumvebenn benim bildiğim daha koyu olması gerekiyor kendimde görmedim ama böyle sitelerde falan çok arastirmistim örnekli attıkları fotolarda bundan daha koyu oluyor pik yapıyor sonra siliklesmeye basliyordu. Tabi kişiden kişiye değişiyor mu onu bilmiyorum test yapmaktan bir zarar gelmez bir kaç gün yap birşey olmaz en azından emin olursun
Avril Tam pik olmamış gibi ama bazı aylar benim de en fazla bu kadar pik oluyor daha koyulasmadan silinmeye geçiyor takip etmeye devam edin bence değerlendirmeye de tabii
Merveclnk kuzumvebenn hayır ya çift çizgi gördüğünüz an deneyin bana da öyle diyordu ben denedim her çift çizgide çift çizgiden sonraki azalan çizgilerde denedim yani o ay hamile kaldım ve ben pik gormuyordum hic o testlerde. Sanırım her testin gösterme oranı farklı kaçırmayın o zamanları .