39+3 haftalık hamileyim dün kontrole gittim, doktorum bebeğin baş aşağı pozisyonda fakat yüzünün içe dönük olması gerekirken dışa dönük olduğunu bu şekilde normal doğum olamayacağını söyledi. 40. Haftamda tekrar gideceğim dönmemiş olursa sanıyorum sezaryan ile almak isteyecek. Bu durumda olan bebeği yüzünü dönmüş olan var mı acaba? Açılma, sancı, nişan hiç bir belirtim yok şu an için uygun pozisyon için ne yapabilirim?