Merhaba anneler, anne adayları. Doktor kontrolüne gittiğimde doktorum rahmimin geride olduğunu ama bunun normal bir durum olduğunu söyledi. 6 haftalık gebeyken gittiğimde zar zor keseyi gördü ama bebeği görmek içinse iki hafta sonra gel dedi. Ultrason cihazının görmemesi normal mi daha önce böyle bir durum yaşayan varsa deneyimlerini anlatırsa sevinirim…