BernaOmer hayır bi kavanoza dediğim gibi yapıyorsunuz,sürekli incir mi hazırlıcaksınız öyle😁 incirleri doldurun kavanoza zeytinyağı dökün ağzına kadar , dolaba koyun,sabah çıkarın yağı çözülsün, 1 tane isterseniz 2 tane fark etmez ,yiyin şifa olsun☺️