Burda herkes iyi kötü rüyasını anlatıyor, bende etkilendiğim eşimin rüyasını anlatmak istedim. Geçtiğimiz kurban bayramı temmuzda tam hatırlamıyorum günü ama bayram haftasıydı sanırım eşime rüyamı anlatıyorum etkilendiğim şeyler görmüştüm heralde tamda hatırlamıyorum, eşim bende kötü rüya gördüm ama anlatmıyacam etkilenirsin üzülürsün dedi, benimde aklıma acaba beni mi aldattın, kimle aldattın, sevmediğim bi kız mı, tanıdık biri mi diye şeyler geliyor, neyse ısrar ettim küserim bak dedim darladım sonunda anlattı. Rüyasında bebeğimiz oluyormuş ve ölüyormuş, biz onu bahçeye gömüyormuşuz, sonra ben ağlayarak eşime git bebeği çıkar bana getir diyormuşum, eşimde gidip bebeğin cesetini toprağın altından elleriyle kaza kaza çıkarıp getiriyormuş, ama bebeğin cesedi çok kötüydü anlatmak istemiyorum bunu dedi, neyse beni bi ağlama tuttu, çünkü 9 aydır deniyoruz bebeğimiz olmuyor, bak işte rüyalar bile olmayacağına işaret diyip ağlıyorum felan neyse sakinleştim bundada vardır bi hayır belkide tersine çıkacak Allah bize bi bebek nasip edecek sonuçta bizde toprakdan yaratılmışız belki bebek olacağına işarettir dedim ama içim öyle demiyor tabi, ben tabi o ay hamile kalacağımı nerden biliyim aklımdan bile geçmezdi ki tahminime göre eşimin o rüyasına yakın hamile kaldım çünkü ilişki günlerini ovulasyon günlerini sürekli takip ediyordum o rüyadan bi gün önce yada bi gün sonra ilişki olmuştu çünkü, temmuzda hamile kalıp ağustosda öğrenmiştim ve aklıma gelince rüya beni bi kez daha etkiledi. Bazı kötü rüyalarda tersine çıkıp hayırlara gelebiliyomuş demekki, bebek isteyipde kötü rüyalar görenler sizde içinizi ferah tutun birgün o rüyalar tersine çıkıp Allahın izniyle o bebekleri nasip edecektir inşallah 🤲💚