Lale111 benim 32.de kafsı yukardaydı.36da gittim yan dönmüştü hep sola yattım 37de başaşağı dönmüştü ama kafasının sağ tarafıyla baskı yapıyor dedi doktor yanç tam oturmamış. Doktor alttan muayene ile düzeltti. Çok acıdı ama normal doğum yaptım çok şükğr bebeğim 22 günlük şuan. Normal doğum o an zor ama sanki doğum yapmamış gibi hissediyorsunuz hemen çabuk toparlıyorsunuz. Ben sezaryene hazırlamıştım kendimi ama oğlum normal geldi. Hayırısı neyse o olsun deyin.