bademlikurabiye_ merhabalar,bebeğim doğum kanalında belim ve kasıklarım çok ağrıyor 34 haftalığım bu haftada doğum yapan var mı bebek küveze girer mi
Ebrugvnbzkrt bademlikurabiye_ benim de senin gibi oldu Şuan 39.haftadayız hala doğmadı bol bol dinlen kalkma ayağı ağır şeyler yapma ne kadar kalırsa o kadar iyi
Ayseaysa bademlikurabiye_ ben 35+0 da doğum yaptım bebeğim 37 gün küvezde kaldı eğer erken doğum riskin varsa doktorunla konuş ciğer geliştirici yaptır canım ciğerleri gelişirse ve belli bir kiloda olursa girmez küveze
Bilgee_yel bademlikurabiye_ bebeğin 2,500 u geçmişse girmez benimde aynı şekilde doğum riski görünüyor 31. Haftamdayım 2 kilo ciğer geliştirici iğne vurdular üç gün hastanede yattım taburcu oldum ama hala sancım var.
bademlikurabiye_ TeoMom doktorum ciğer geliştirici iğne istemedi 35 .haftaya kadar gelip doğarsa sıkıntı olmaz dedi ama insan endişe ediyor işte bir de kilo alımı yavaşladı
Byucurtma bademlikurabiye_ canım Allah’ın izniyle benimde 35. Haftamda alınacak banada ciğer geliştirici vurulmadı gebelik şekerimden dolayı Rabbim sağsalim kavuşmayı nasip etsin hepimize
TeoMom bademlikurabiye_ Ciğerleri geliştikten sonra kiloya çok bakma canım 2 kilo ve üzeriyse özellikle kendi kendine nefes alabiliyorsa emme refleksi gelişmişse küveze girmez geçen 34+1 arkadaş doğum yaptı 5 gün küvezde kaldı çıktı
Ayseaysa bademlikurabiye_ başka doktora git o zaman ben yaptırmadım 37 gün kuvez yolu bekledim 8 gün entübe halde kaldı kızım ve hep makineyle nefes aldı çok zor bı durum
bademlikurabiye_ Byucurtma Allah razı olsun Rabbım yavrularımızı bize bağışlasın inşallah ❣️bebeğinizin kilosu nasıl bizimkinin kilosu 2 henüz çok yavaş kilo alıyor hatta son zamanlarda almıyor bile maalesef o da beni çok üzüyor
Byucurtma bademlikurabiye_ en son gittiğim de benim de 2 kiloydu doktorum benim için kilosu önemli değil ciğerleri önemli demişti Allah’a emanetler Rabbim yardım eder merak etme bol dua elimizden başka bişey gelmiyor
Byucurtma bademlikurabiye_ ayrıca kuzenim de 34. Haftada doğum yaptı ikiz gebelik kızı 1800 doğdu küveze girmedi oğlu 2 kiloyu geçik olmasına rağmen su yuttuğu için küveze girmek zorunda kaldı
bademlikurabiye_ Byucurtma Rabbım sağ salim kucağımıza almayı nasip etsin inşallah içime su serptiniz çok sağolun
Byucurtma bademlikurabiye_ amin canım amin Allah’ın izniyle Rabbim sağsalim kavuşmayı nasip etsin bekleyen herkese, isteyen dileyene de tez vakitte hayırlı salih Saliha evlatlar nasip etsin 🤗
Ebrugvnbzkrt bademlikurabiye_ benimde öyle ama bebeğin hiç bir işten kıymetli değil sadece yemek yap onura masada yap