birpatiningolgesinde Dün bebişin kıyafetlerini falan yıkadık ütüledik yerlestirdikkk. Sıra hastane çantasında 🥰 aşşırı heyecanlıyım.. Hastane çantasında kessinlikle bu olmalı dedikleriniz varsa önerilerinizi bekliyorumm cağnımlar ♥️
Mfozturk birpatiningolgesinde en az dört takım koy canım bebek için. Hatta ben en az beş koyucam bu sefer. Oglumde dört koymuştum ve hepsini kirletmisti. Son dk bişey yapmasin diye dua ediyordum yani😅