Bugün 3. Günüm rahim kasilmalarim oluyor o geçer neysede yara sanki iyilesmicekmis gibi korkuyorum yürüyünce yanma oluyor uzaninca iyym ama bol bol yürümem gerekiyor yürüyorum ağrıyor yara yeri ayaga kalkarken zorlanıyorum bebeğimi kucağıma alırken öyle gerçekten gececekmi eskisi gibi sapasağlam olucakmiyim ne kadar daha böyle cekicem 😔