Herşey normal demişse eğer doktorunuz Hamilelikte tiroid hormonlarının yükselmemesi için önlem olarak vermiş size. Benim kronik olarak tiroid hastalığım var hamile kalmadan önce de ilaç kullanıyordum, hamile kaldığım aylarda 13 lere kadar çıktı değerim ve yüksek doz ilaçlarla 2.5’a kadar düşürdük. Gönül rahatlığıyla kullanabilirsiniz bebeğiniz ve sizin sağlığınız açısından herhangi bir zararı yok bu ilaçların.