Sedamete adennlilith1 hımm bende acaba kullanmasam neler olurdu diye düşünüyorum faydası vardır elbette ya
adennlilith1 cansualisa valla yol sorunum olmasa çalışırken daha az yoruluyorum bugün izinliydim tüm günümün özetiydi anlattığın ama tek fark sadece hamileyim başka çocuğum yok ama neredeyse aynı yorgunluk 😅
cansualisa adennlilith1 kızımda sıfır yorgunluktu hiç zorlanmıyordum ama bir çocuk artı hamilelik pert 😂
Baharshin adennlilith1 33 haftadaym bende midem de aşırı basınç var sanki midem havaya kalkıyor gibi ve nefes alırken zorlanıyorum bazen
adennlilith1 Sedamete kramp gibi değil ama ağrılarım oluyor rahim ağrısı yürütmüyor bacaklarım ağrıyor
Sedamete adennlilith1 işte muhtemelen krampları önlüyor sadece rahim ağrımıza çare değil canım ben şu ara dişimden dolayı parol alıyorum inanır mısın parol da geçirmiyor rahim ağzımı
adennlilith1 Sedamete ben parolu hiç sevmiyorum gebe kalmadan önce de içmezdim şimdi de içmiyorum allahtan diş ağrısı baş ağrısı yaşamıyorum
Halime2 37 haftalık olucaz yarın sadece hareketleri acıtıyor artık vajima baskı yapıyor onun dısında sükür birsey yok🥺🙂