Aybigesrky Bebekdelisi fazla hizli hareketlendim biraz acim oluyo korkuyodum bende tesekkur ederim canim tulbent yapayim bende
Aybigesrky Ozlm0916 benimde bi hafta oldu yarin bant cikicak kaynadimi cok tedirginim sarmak korkuttu cok eski haline donmen ne guzel
Ozlm0916 Aybigesrky bant niye o kadar uzun durduki canım sende ben 3 gun sonra cikarttydm zaten sıcaklara geldi doğumum 1 saat korse taktim duramadm sıcaktan geri cıkardm hemen
Aybigesrky Plnpars banada sorup duruyolar doktora danismadim madem iyi oldu sarmam bende saglik onemli guzellik ugruna riske girmiyim hic😅
Aybigesrky Dark sisklik ne zaman indi tamamen karnindaki benim dort aylik hamile gibi duruyo suan bi hafta oldu
Hunilininbirii Ameliyattan çıkar çıkmaz sezeryan korsesi takabilirsin dedi doktorum ama ben rahat edemedim dikişlerimi acıttı hiç sarmadımda
Ikicocukannesi32 Valla eve gelir gelmez hastaneden sardirdim canım kaynanama ben acımaya başlayınca çıkarttım hemen hergun 1 2 saat yetti hiç kalmadı göbek üçüncü hamilelik bu bunda da sardircam
Aybigesrky Ozlm0916 su gecirmez bant canim yedinci gunde cikart dedi ama sezeryan kesigi kirmizimsi hareket etmeye korkuyorum acilirsa diye
Hunilininbirii Aybigesrky korkma bişey olmaz 4. gün kontrole gittim doktor orda çıkardı. Duşunu alabilirsin 1 ay lif kese yapma oraya yeter
Ozlm0916 Aybigesrky bana hastanede ilk takılmış ameliyattan sonra odaya cikardilar su gecirmez bant takildi 3 gun snra cikar dediler ben 1 haftada tamamen toparlandm agrisi oluyor sezeryanin yaa gecen perde taktim gerildi galiba karnım dikis yerim agridi kizardi batma felan oldu cok dikkat et