Gamzeygc evet 2 aydır yattım, sadece lavaboya kalktım, kaynanam kayınbabam olunca yemeğe o halletti bende yataktan ayrılmadım, zaman geçmiyor malesef 4 duvar arası. Haftaya artık gidecekler o zaman doktorum cabuk yemek yapma şartıyla oyalanmadan izin verdi, koltuktada uzanmak biraz iyi gelir tv falan belki zaman gecer artık😊 size doktorunuz ne önerdi?