esmerella37 Adetim biteli 3 gun oldu ilişkiden sonra kan geldi sizce neden olur bu ? Basına gelen varmı ?
_prenses_annesi esmerella37 Ewet. Sezeryan. Sonrası 2.ayımda. Regli oldum Sonra bitti. 1 gün boyuncada bekledım hanı belki olurum diye. Olmayınca. Temızlendım ilişki oldu Sonra tekrardan. Regli oldum anlamadın hatta 2 gün falan olmuştum
esmerella37 _prenses_annesi benm suan yokta ilişkiden sonra geldi peceteye sıldım karanlıktı oda beyaz pecete lekelendi ala ala dedim ne bu diye ısıgı actım kan tuvalete oturdum 3 4 damla pembe kan geldi anlamadım valla
_prenses_annesi esmerella37 Heralde doğum sonrası daha hormonlarımız. Düzelmedi. Bence ondandır diye düşünüyorum. Yoksa benımde başıma. İlk defa geldi böyle. Bişe
esmerella37 _prenses_annesi ahh ben daha doguramadım ki dogursamfa hormonlarım bozulsa keske yok bebiş fılan daha bende 🥺
_prenses_annesi esmerella37 haaa pardon. O zaman tam bitmemiş senın adetin Rabbim gönlüne göre versin.