Doktorumuz esime klomen önerdi. Sperm sayısı cok dusuk degil ama yukseltmek adına . 2 kutu bitti her gun yarisini kirarak iciyor. 2 ay sonra tekrar gelmesini istedi. Ama kızlarda klomen bu kadar kullanilmaz ve belirli şartları var bildigim kadariyla. Erkegin bu sekilde kullanmasi ile ilgili bilgisi olan var mi