Merhaba dün doktora kontrole gittim. Normalde 31+5 günlük olmam gerekirken bebeğimin 1 hafta önden gittiğini 32+5 günlük olduğunu ve kilosunun 2 kilo olduğunu söyledi. Herşey çok güzel gidiyo dedi. Ve bir sonraki hafta nst ye alıcam seni dedi. Bunlar normal mi bebeğin 1 hafta önden gitmesi doğum tarihini etkiler mi ? Nst ye normalde kaçıncı haftada giriliyor yardımcı olur musunuz 🌸