bolatberivan 29 Ekim’de adete iki gün kala 114 çıktı, ilk öğrendiğim gün yani.. 5.gun ya i 3 Kasım’da tekrar kan verdim 1740 çıktı, şuan ne kadar bilmiyorum doktor iki hafta sonra gel dedi normal mi artis gidince görür muyum
catandgirlmom bolatberivan benim doktorum 218 olarak gördüğümüzde iki hafta sonra gel demişti bence 2 hafta sonra gidin sonra bir şeyleri göremediğinizde korku salıyor insanı garanti olsun
kbra19 bolatberivan ben beta 2700 dü kesem gözükmedi 4+4 düm 1 hafta sonra gel dedi ama ben 6+4 ken gidiceğim
Turkan9393 bolatberivan görürsünüz Allah’ın izniyle. Bebek belki görünmez ama kese görünür. Benimde öyleydi iki hafta sonraya verdi dün keseyi gördük 8 gün sonraya bebeği görmek için randevu verdi 🙏
Gamzenrr 2 kasımda test verdim canım 1155 çıktı 4 gün sonra yani dün gittim doktora kese göründü çok küçüktü ama yinede göründü 3,5 haftalık gebeyim bende sen bugünde gitsen kesenin görünme şansı var
mustafatma43 Gamzenrr benim anlamadığım şey nasıl hesap yapıyorsun Gamze’cim ben anlamadım adet tarihin Eylül de miydi???? Ekimde miydi bir yerde Eylül olarak gördüm de ben anlamadım