Daha önce veya şuan Liv hıspirale giden erken doğum riski olan anneler/anne adayları acaba memnun musunuz? Bazen beni çok korkutuyorlar devlet hastanesine göre daha evhamlılar. Memnun kaldığınız hoca var mı? Benim doktorum değişti Nezaket Kadıoğlu idi kendisi istifa etti, yeni bir hoca ile devam ediyorum. Kendisi tecrübeli. Ama erken doğum riskinden dolayı ara ara egemen hoca da bakıyor. O biraz beni endişelendiriyor. Benzer tecrübenizi paylaşır mısınız