Merhabalar, 21+3 de detaylı ultrasonda rahim ağzı 3.5 mm ölçüldü. Tekil gebe ve ilk gebeliğim. Hiç ağrı kasılma, kanama olmamıştı. Rahim ağzı yetmezliği olabilirler dedi. 1 hafta dinlenip işe başladım. Devlet hastanesi hiç bir şeyin yok derken özel hastane 2.7 mm ölçüyordu. 25+0 rutin kontrolümde doktor pesser önerdi ve o gün takıldı. İstirahat verdi. Şu an 27+5 deyim 2.5 mm ölçüldü. Ciğer geliştirici yapıldı. 21. Haftadan beri hafta bir proluton iğne, 24. Haftadan beri progestron vajinal fitil alıyorum. Ayrıca magnezyum ve oksapar(kan sulandırıcı) oluyorum her gün. Bu haftalarda benzer durumda olan hamileler/anneler tecrübeleri paylaşırsa sevinirim. Allah bütün bebekleri sağ Salim kucağımıza almayı nasip etsin…