Zeynppppp Arkadaşlar açıklıkla evde yatıyorum kalkmadan ama birde gribe yakalandım çok fena boğaz ağrısı halsixlik en hızlı bebek doğmadan nasıl toparlanabilirim ballı süt falan yaptım gecenin kaçında limon kullanamıyorum tansiyon düşürdüğü için bi stres oldum bide küçük çocugum var ondan bulaştı bana biz bunu nasıl atlatırız bebek gelmeden eve korku içindeyim 😔😔😔 doğumuda tetiklemesindrnfr korkuyorum 1 hafta daha dursa bebek karnımda 2 hafta daha griple açılmamda kolaylaşmasından korkuyorum 😔
Sukranaktas Zeynppppp Bende çok fena grip oldum halsizlik filan derken kalkamadım Andız pekmezi içtim bulabilirseniz ondan 1 yemek kaşığı içip yat terle inan çok çabuk toparladım ben evden eksik etmiyorum çok iyi geliyor
Zeynppppp Sukranaktas şimdi kayısı ksynstıcam kuru erikle birlikte hemen toparlanmam gerekiyor çocuklarımın bana ihtiyacı var şu durumda hastalığı hemen kaldırmam gerek evden bebek doğmadan sen kaç haftalıksın normal pekmez içtim ama su ile pekmezde iyi gelir belki banada normal pekmezim varda okadar meyve yiyorum nasıl oldu inan aklım almıyor 😔
Sukranaktas Zeynppppp 11 kasımda sezaryen ile doğum olcak inşallah şimdi 37+4 😊 5 yaşında da kızım var herşeyi denedim bu en hızlı iyi gelen oldu bana, direncimiz düşüyor haliyle daha çabuk kapıyoruz malesef çabucak toparlarsın umarım🤲
Zeynppppp Sukranaktas ilk gün bugün bide benim açılmalar hızlanmasın diyr yatıyorum evde çocugu 1 hafta daha bekletmek istiyorum karnımda çok teşekkür ederim hemde nasıl düşüyor direncimiz sende çabuk toparlan doğumuna birşey kalmamış ama gününe toparlarsın bebek gelene kadar 🥹 sağlıkla sıhhatle bebeklerimize kavuşalım inşallah ya
Sukranaktas Zeynppppp şuan iyiyim çok şükür hafif burun tıkanıklığı kaldı oda geçer zaten, zamanında gelir inşallah bebişin Rabbim yardımcımız olsun valla sağlıkla kavuşalım🤲
Prensesim- Bende aynı şekilde çok kötü grip oldum evde kendim süt ,limon, bal ne yapsam geçmedi doktoruma yazdım bunu önerdi -procap thymi acute şaşe tamamen bitkisel şimdi biraz toparladım